Portale erotyczne nie tylko dla mężczyzn

Portale erotyczne nie tylko dla mężczyzn

Jest taka sieć witryn, która nazywa się Pink Poland. Pewnie domyślacie się o jakiej tematyce treści tam znajdziecie… Ja przy porannym pączku przeczytałam raport zamieszczony w portalu „Marketing przy kawie” o tym, kto najczęściej zagląda na serwisy +18. Zgadniecie?

Jeśli myślicie, że to mężczyźni najczęściej zaglądają na portale o treści mocno erotycznej to… macie racje. Z przeprowadzonych na zlecenie Polskiej Kompanii Reklamowej badaniach gemiusProfile 61% unikalnych użytkowników to mężczyźni. Według danych zgromadzonych w badaniu w grudniu 2011 r. sieć witryn Pink Poland odwiedziło ponad 1,18 mln kobiet, czyli 12,51 proc. wszystkich internautów. Spędziły one na witrynach erotycznych ponad 1208 mln godzin.

Godzina i 1 minuta - tyle czasu kobiety średnio spędzają na stronach należących do Pink Poland
15 – 24 lat - osoby w takim przedziale wiekowym szczególnie często odwiedzają różowe www
wsie i miasta do 20 tys. mieszkańców – z tych miejsc najczęściej pochodzi żeńskie IP
1,9 mln - tyle mężczyzn odwiedziło w grudniu strony o wspomnianej tematyce.

Odwiedzający witryny o treściach seksualnych są wiernymi internautami i często wracają na ulubione serwisy. Najczęściej mężczyźni są wykształceni średnio lub zasadniczo. Kobiety natomiast zazwyczaj mogą pochwalić się wykształceniem wyższym lub co najmniej średnim.

Nie trudno zgadnąć, że seks to jedno z najczęściej zadawanych zapytań panu Google. Buszując po nieznanych stronach można, jak to w życiu, złapać coś mało interesującego, co później na długo zepsuje nam nerwy. Szczególnie strony z filmami, do których obejrzenia trzeba zainstalować specjalne kodeki, czyli ładnie nazwane wirusy.

Erotyka bardzo często mylona jest z pornografią, która to w myśleniu społecznym się pod nią podszywa i jest z nią utożsamiana. Uważajcie zatem co i gdzie oglądacie! A w wolnej chwili zajrzyjcie do Kodeksu erotyki i wyraźcie swoje zdanie :)

Informacje o badaniu:
Badanie gemiusProfile oparte jest na danych zebranych w badaniu Megapanel PBI/Gemius, które dostarcza informacji o oglądalności polskiego Internetu oraz o profilu społeczno-demograficznym internautów. Badanie na zlecenie Polskiej Kompanii Reklamowej zrealizowano na próbie 134 067 użytkowników serwisów zrzeszonych w sieci Pink Poland.

Ten wpis został opublikowany w kategorii inspiracje i oznaczony tagami , , , , .